reklama

Strach názvom prasacia chrípka

Chrípka ktorá rozhýbala svet i obavy viacerej populácie na svete.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (26)

Chrípka ktorá rozhýbala svet i obavy viacerej populácie na svete.Je dôvod na strach? Stavia sa naša vláda k tomu ako ma?

Je zrejme že na svete zomiera ročne na chrípku niekoľko miliónov ľudí čiže je viac ako každému jasne že úmrtnosť pri novom víruse musí byt niekoľko percentuálne väčšia. Za 2 roky už nik nebude rozprávať o prasacej chrípke preto že sa zaradí medzi obyčajné chrípkové ochorenia človek bude odolný voči tomu vírusu.

Tu pandemickú paniku ktorá koluje svetom vyvolávajú len medicínske korporácie vidina väčšieho zárobku je zrejmá asi každému. Je ešte niekto kto rozprava o pandémii? Pandemická chrípka by určíte mala fatálne následky pre ľudstvo ale H1N1 nie je pandemická. Dôvod prečo tak tvrdím je asi ten že H1N1 ktorá blúdi svetom nemá také následky. U mňa pandémia znamená: Rýchla úmrtnosť a nie z 800 000 tisíc nakazených 200 úmrtí. Keď to rozoberieme percentuálne pandémia by mala znamenať aspoň 10% alebo 5% úmrtnosť pri 1000 nakazených vírusom teda 100 alebo 50 úmrtí.Ale tato chrípka H1N1 ma ani nie 0.00025 percenta takže kto môže tvrdiť že mame pandémiu?Média len roznášajú reklamu zdarma a taktiež si zväčšujú svoje zisky preto že strach na ľudí platí. A ty ktorý podliehajú tomu všetkému sú ty ktorý vykúpili všetky rúška a zásobujú sa väčším objemom liečiv.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ja osobne som sa stretol z touto chrípkou i keď to nemám potvrdene ale asi pred 5 mesiacmi som dostal tak silnú chrípku ktorá trvala mesiac dostal som silný zápal priedušiek a dokonca som vykašlával krv. Z lekárskeho hľadiska to potvrdene mat nemôžem z jedného dôvodu že nik vtedy ešte neočakával že by prasacia chrípka bola tu. Nie je možné aby sa to zistilo preto že určíte nie je tomu tak že odchytili hneď prvý prípad keď sa vyskytol nový vírus. Momentálne moja rodina už týždeň ma chrípku neviem aký druh preto že nie každý prípad sa testuje a tam sa strácajú reálne čísla v štatistikách. Syn dostal zápal priedušiek manželka už skoro bola zdravá a opäť to prišlo teplota 37.5 nádcha. Mňa ta chrípka obchádza a to ma môže len uistiť že ide o prasaciu chrípku keďže podľa nových informácií nie je možné dostať znova prasaciu chrípku typu H1N1.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Postavenie doktorov voči chrípke typu H1N1 je asi také ak aj niekto príde na vyšetrenie pokiaľ to očividne nie je vidieť nebudí záujem pre podrobne vyšetrenie čí nemá H1N1.Sam som sa stým stretol a to vlastne znamená že nik nevie reálne čísla chrípky H1N1 ale sú to len štatistiky odhalených prípadov reálne čísla by posunuli percentuálnu bilanciu ešte smerom dolu.Vyžiadanie odoslania vzorky na testovanie vírusu stoji 200 Eur a to znamená že minimálne 20 percent populácie si to dovoliť nemôže.

Zdravotníctvo sa stavia k tomu z mojej strany pozitívne preto že nepodlieha panike možno to nie je z vlastného rozhodnutia ale kvôli financiám pre menšie vydaje z rozpočtu. Číže môžeme ďakovať vláde pána Fica že utrácali zbytočné finančné prostriedky ešte pred vypuknutím vírusu H1N1. A snažia sa aspoň ako tak ušetriť pri nižšej cene očkovacej latky.

Igor Marhavy

Igor Marhavy

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Optimista ktorý reaguje neprehnane na danú situáciu Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu